بنده بعضی اوقات اینجوری میشم صبح که چشمم باز میکنم گیجم و سر درد دارم بعد ظهری خوب میشم
احتمالا قند یا فشارت توی خواب میوفته
منم از خواب بیدار میشم یه ضعف شدیدی میگیرتم چشام سیاهی میره واسه همین دیگه تو روز نمیخوابم خیلی حالم بد میشه بعدش.
احتمالا قند خون یا فشار خونت میاد پایین صبحانه که میخوری نرمال میشه
گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.