۸ پاسخ

من سه وعده غذا ميدم با يك وعده ميوه ولي اصرار نميكنم هرچقدرخودش بخواد ميدم

۳ وعده یکی ۱۲ ظهر به عنوان صبحونه و نهار یه عصرونه و یه شام
سرلاک هم نمیدم

سه وعده غذا با یه وعده میوه

صبحانه سرلاک میدم ناهار سوپ ساعت ۷بعد ظهر هم اتمیل

من سه وعده میدم

تاپیکام رو ببین عزیزم 🥰
یک قاشق غذاخوری با حدود 40 تا اب جوشیده ولرم

ناهار و شام میدم

۷۵ تا اب با ۳قاشق

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻🧿 مامان برسام🩵👶🏻🧿 ۱۲ ماهگی