نه عزیزم یکسال هم بمونه خراب نمیشه بگیر
من ک گرفتم دو بسته بزرگ
من دو سه ماه پیش گرفتم
من برای نوزادی بخام بگیرم چندبایدبگیرم ؟۰حس میکنم جذبه نه؟
من یه ماه پیش گرفتم نمیدونم شایدم پاغون شدتااونموقع
من گرفتم ولی سایز ۲ تا ۵ رو از هر کدوم سه تا گرفتم
من از هفته ۹ بارداری گرفتم
من دوتا بسته سایز ۰ گرفتم
مای بیبی شورتی بگیر
چیزیش نمیشه چند وقت دیگه قیمتا باز بالا میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.