۲ پاسخ

من فقط ماه اول خیس میشد.
اوایل که شیر زقیق تر میریزه.
ولی به مرور شیر غلیظ تر میشه دیگه نمیریزه

نه ولی در کل اول شیر آبه و قنده آخرش چربی و پروتیین، برای همین میگن یه سینه رو کامل بدین تخلیه بشه بعد سینه دیگه رو بدین

سوال های مرتبط