۵ پاسخ

عزیزم تا زمانیکه بتوته غلت بزنه ولی دکتر بهم گفت بچه رفلاکسی تو هرسنی باشه وقتی شیر خورد اروغشو بگیری دیگه بالا نمیاره

تا زمانی که غلت بزنه .همین که رفت رو شکم خودش آروغ میزنه

تا زمانی که بتونه غلت بزنه

من از ۲ ماهگی دیگ نگرفتم
مشکلی ام پیش نیومد

فک کنم تا زمانی که بچه بتونه بشینه

سوال های مرتبط

مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی