اگه خودت یا بچت کم وزن باشه اره
قیمتش دقیق نمیدونم چون من با داروهام گرفتم نپرسیدم ،برا من چون وزنش کم بود داد
من ۲۵۰خریدم
صدک رشد بچه اگه پایین باشه معمولا مینویسن
دفعه بعدی که رفتی ازشون سوال کن
حدودا شد ۳۹۰ تومن
واسه من تو انومالی وزن بچه بجای ۲۴۰ پایین تر بود ۱۹۰ بود و همینطور رشد بدنش یه هفته عقب تر ار سن بارداریم بود
یعنی در کل ریز بود و رشدش کم بود
دکتر لیدی میل نوشت
ولی قندش خیلی بالاست
باید حالا این سری تموم شه یه چیز بدون قند بگم بنویسه
برای همه مجاز نیست دکترت باید برات بنویسه عزیزم برای کسایی که می خوان سزارین کنن و وزن نوزادشون کمه دکترشون تجویز می کنه وقتی دکترت نگفته یعنی همه چیز اوکیه نیازی نداری
من ۳۶۵ کاکائویشو خریدم
قیمتش فک میکنم بین 250تا300 باشه و اره دکتر اگ وزن بچه پایین باشه میگه بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.