ب من برا سی اردیبهشت داده اون موقع میشم سی و هشت هفته امپول ریه هم زدم بنظرتون بازمممکنه دستگاه بره؟
قبلش حتما آمپول ریه باید بزنی من ۳۷هفته و پنج روز سزارین کردم بچم اکسیژنش کم بود رفت ان آی سیو خدا کن براش زود مرخص بشه🥹❤️
نامه سزارین داده دکتر بهت
من به دکترم گفتم ۳۷ هفته و ۳ روز میخام قبول کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.