برای سزارین چیکار کنیم زود بشه 😄

۴ پاسخ

ب من برا سی اردیبهشت داده اون موقع میشم سی و هشت هفته امپول ریه هم زدم بنظرتون بازم‌ممکنه دستگاه بره؟

قبلش حتما آمپول ریه باید بزنی من ۳۷هفته و پنج روز سزارین کردم بچم اکسیژنش کم بود رفت ان آی سیو خدا کن براش زود مرخص بشه🥹❤️

نامه سزارین داده دکتر بهت

من به دکترم گفتم ۳۷ هفته و ۳ روز میخام قبول کرد

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی