۱۰ پاسخ

درکت میکنم منم دقیقن اینطوری هستم

من ک اوایل نوزاد بود سختم بود یهو خودمو میزدم موهامو میکشیدم😐
بعد دیگ سعی کردم خیلی رو خودم کار کنم
الان خیلی بهتر شدم ولی بازم گاهی خیلی اذیت میکنه شوهرمم تایم کاریش طولانیه خیلی خونه نیست
دخترمم شبا تا ۱ یا حتی ۲ بیداره
در طول روز یه ساعتم استراحت ندارم
بعد دخترمم میزنه به در بدقلقی گاهی یه دادی میزنم ولی بعدش انقد خودمو لعنت میکنم باز میگم این بچه قشنگم چ گناهی کرده مگه چیزی میفهمه
دارم سعی میکنم خیلی روش کار کنم
بالاخره ماهم کم میاریم نمیشه ک با این همه مشغله و خستگیه هر روزه بدونه ی ساعت استراحت از یه جایی نزنه بیرون و کم نیاریم
ما خودمون تو بچگی چقد مامانامون دعوامون کردن ولی یه تار موی مارو با هیچی توی دنیا عوض نمیکنن

منم همینجوری بودم دعواش کنم اونم بیشتر لج میکنه بخاطره همین میخندونمش خودمم ی خنده منصوعی میزنم میبینم اونم آروم تر میشه بچه ها قشنگ حسامونو درک میکنن

عادیه بابا همه همینجورین

کااااااملا درکت میکنم!!

منم همینطور مخصوصا شبا اذیتم میکنه یکم پیش داد ردم سرش الان دلم میخواد بمیرم😭😭

من امروز از شدت فشار روحی دست خودم و گاز گرفتم 🤦‍♀️ دارم فکر میکنم برم پیش روانپزشک

عزیزم واقعا مادرا چیزی تو دلشون میس آدم بعضی وقتا خسته میشه کم میاره مگه ما رباطیم ک توقع دارن گله نکنیم تو بهترین مادری 🥰🥰

معمولا همه براشون پیش میاد

من دیروز یکم دستش رو کشیدم ک بغلش کنم بعد مث خر گریه کردم نازش کردم تاشب عذرخاهی😑😑😑😑

سوال های مرتبط