۱۷ پاسخ

اینو به عزیزان طرفدار باید گفت👍🏻

دیگه مرغ هیچی تخم مرغم آرزو شد شونه ۵۰۰ هی بالاترم میره، خداوند باعثو بانیاشو لعنت کنه ریششونو بسوزنه

اینجا ۳۵۰ یه ذره مرغ میشه یه تومن خدا لعنتشون کنه ملت و اسیر کردن

خدایی غصم گرفته ماها که ماشین نداریم خونه نداریم پس با این وضع گرونی هیچ اینده ای هم نداریم فقط نگران بچه هامم واقعا اینده اینا چی میشه خدا خیرشون نده خودشون راحت زندگی میکنن ماها بایذ برای کوچکترین پولی که خرج میکنیم حساب و کتاب کنیم واقعا با دو تا بچه شیر خشکی و پوشاکی مستاجر چطوری میشه زندگی کرد خیلی خسنه ام واقعا

من امروز گرفتم ۳۷۴ یک دونه مرغ شد۱۲۰۰خدا ازمرغم باید دل بکنیم گوشت که نمیشه خرید خورد آرزو شده دلم به قورمه سبزی شده نمیتونم بگیرم پولی نمیمونه بخدا همش میره ب قسط خدا لعنت کسی که گرونی آورد

دیروز ی شونه خریدم450😐یکی نوشابه120🤕

دیگه تخمشم نمیتونیم بخوریم😐

چی میگی واااا چرا داره هی میر بالا

۳۵۰ تومنه

از این ب بعد باید باد بخوریم کف برین.یم با این اوضاع

امروز تولد دخترم بود یدونه مرغ شد ۸۰۰ دوتا نوشابه ۴۵۰کیکم ۱۶۰۰ هیچی هم نتونستم کادو بگیرم نتوستم اتلیه ببرم نتوستم ی دست لباس درست درمون بگیرم تنش کنم

مامانم گفت ۳۰۵خریدم

من امروز خریدم 336
ولی هفته دیگه قطعا 500 میشه
گوشت گوسفند 1/780😏

کی شد ۵۰۰
مگه۳۵۰نیس
انقد همه چی گرونه ادم دیگ لباسم نمیتونه بگیره

کشتار روز یا زنده؟
اینجا کیلو 350 هست

گفتن ۳۰۰شده ۵۰۰؟؟؟

کیلو۳۵۰ی

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی