۲ پاسخ

از کجا متوجه شدین رفلاکس داره هنوزم؟

کیدیزول ناشتا باید بدی یا بعد اخرین شیر شبش من قبل 6ماهکی به ارن میدادم اما خب سیسیش فکر کنم نسبت به سن متفاوت

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🌙♥️ مامان ایلماه🌙♥️ ۲ سالگی