وای عزیزم براش تخم مرغ بشکن آدمهای حسود زیاد هستن
ایوای دختر شما هم؟دختر منم دقیقا امروز شروع کرده تب میکنه هیچ علائم دیگه ایم نداره فقط بیحاله و تب ینی بخاطر دو سالگیشونه؟نمیدونم از چیه دخترم بدبختی دارو هم نمیخوره اصلا
ی اسپند دود کن صدقه هم بنداز
منم دخترم از صبح تب کرده نمیدونم حالا سرماخوردگی داره یا برای دندونه ولی من نتونستم کنسل کنم گفتم برای حالش شاید بهتر باشه🫠💔
چقدبدعزیزم،پسرمنم تولدیک سالگیش عصر شدید مریض شد وموقع شام بدترشدمهمونا موندن خونه ما بردیمش بیمارستان کلا تولدش خراب شد😢
عیب نداره شربت بده تبش بیاد پایین
تولدتون رو بگیرید تبش بیاد پایین سرحال میشه
عزیزمم چقد بدددد🥲
الهی چرا بچه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.