۸ پاسخ

وای عزیزم براش تخم مرغ بشکن آدمهای حسود زیاد هستن

ایوای دختر شما هم؟دختر منم دقیقا امروز شروع کرده تب می‌کنه هیچ علائم دیگه ایم نداره فقط بیحاله و تب ینی بخاطر دو سالگیشونه؟نمیدونم از چیه دخترم بدبختی دارو هم نمیخوره اصلا

ی اسپند دود کن صدقه هم بنداز

منم دخترم از صبح تب کرده نمیدونم حالا سرماخوردگی داره یا برای دندونه ولی من نتونستم کنسل کنم گفتم برای حالش شاید بهتر باشه🫠💔

چقدبدعزیزم،پسرمنم تولدیک سالگیش عصر شدید مریض شد وموقع شام بدترشدمهمونا موندن خونه ما بردیمش بیمارستان کلا تولدش خراب شد😢

عیب نداره شربت بده تبش بیاد پایین
تولدتون رو بگیرید تبش بیاد پایین سرحال میشه

عزیزمم چقد بدددد🥲

الهی چرا بچه🥲

سوال های مرتبط