۴ پاسخ

ترشح سبز رنگ میگن ممکنه به دلیل مدفوع جنین در رحم باشه و باید سریع بررسی بشه. برو بیمارستان عزیزم که اگر اینطور بود باید زایمان کنی

وای منم با اینکه دارم قرص میخورم ترشحاتم همچنان زرده عفونتم خوب نمیشه من از ۳ ماهگی تا الان که ۸ ماهمه عفونتم هی خوب میشه دوباره میگیرتم باز دوباره خوب میشه دوباره میگیرتم مسخرم فقط

منم سه ماه درگیر بودم
فقط پمادکلوتریمازول نجاتم داد
۷ شب پشت سره هم‌قبل خواب با اپلیکاتور میزدم خوب شدم

عفونت داشتی؟

سوال های مرتبط