#فرزندپروری#شیر شب#از شیر گرفتن

تصویر
۱ پاسخ

کلا نده بابا هی بدی ندی بیشتر هوایی میشه این راهارو همشو امتخان کردم فهمیدم کلا نباید بدی یهو و بوووووم تمام تلخک بزن بخوره بدش بیاد

سوال های مرتبط

مامان ستیا مامان ستیا ۳ سالگی