۷ پاسخ

من پسرم زد فقط دو ساعت اول یکم ییحال بود اما دختر خواهرم زد تا جند روز-تب و بی‌حالی داشت.
همه مث هم نیستن گلم
انشالله اذیت نشه

درد دست دارن تا سه روز و نمیتونن تکون بدن

به من گفتن بعد تولدش بزن، تولدشم مرداد ماهه

من کلا دوبار استامینوفن دادم ،دردشم تا ۳روز خوب شد ،بی حالی نداشت،بازی میکردن ولی خب درد داره طبیعتا

واکسنش سنگینه

بی حالی نداره فقط دستشون تاچندروز دردمیکنه پسرم تا دوروز نمیتکنست دستشو تکون بده
اومدم خونه شربت استا دادم ک دیگ تب نکرد

هم سن دخترمنه واکسن براش زدی؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۶ سالگی