۲ پاسخ

عزيزم من دیروز برای پسرمو زدن فقط دستش درد میکرد سمت راست میزنن به بازو وکمی تب داشت تب بر میدم ساعت ۹ونیم دیگه میخوابه امروز یه بار گفت دستم درد میکنه اما دیروز خیلی درد میکرد

بازوش میزنن تب خفیف داره ولی جاش خیلی درد داره

سوال های مرتبط