۴ پاسخ

من سر پسرم دائم افت قند داشتم و شب و روز بستنی و کیک و نون خامه ای میخوردم.سر زایمان فقط وزنم یکم رفت بالا ولی بازم قندم بشدت پایین بود و دائم لرز داشتم

من دو روزه اینطوری میشم. چیز شیرین نخورم کلا بی جون میشم انگار تنم مال خودم نیس

آره من یه مدت خیلی اونطوری بودم
سردرد هم میگرفتم یه چیز شیرین که میخوردم حالم خوب میشد
از ۱۷ هفته بهترم اونجوری نیستم

منم همینطور ولی غربالگری اولیه قندم پایین نبود
اما الان حس میکنم قندم اینقدر میاد پایین ک وقتی غذا میخورم تا بخواد تنظیم شه من حالم بده

سوال های مرتبط