دخترا سنو رشدو چند هفته دادین

۱۶ پاسخ

به من گفت ۳۵هفته برم

من یدونه ۲۴هفته رفتم وزن دخترم بود۱۵۰۰
یدونه هم ۳۵هفته رفتم وزنش بود۲۶۰۰

من هفته 29 رفتم

دکتر من گفته ۳۰ هفته بیا

من واسه ۳۰ هفته نوبت گرفتم

۳۰ هفته و قراره ۳۵هفته هم برم

۳۰ هفته،از ۲۸ تا ۳۲ هفتگی اکیه

دکترم چون وزنم اوکی بود برام ننوشت حالا شاید اواخر اردیبهشت بنویسه

من دکترم گف ۳۱ یا ۳۲

من یدونه ۳۰ هفته دادم
یکیشم دکتر گفت ۳۴ هفته برو

۳۲ هفته

۲۸ هفته

من شنبه میخوام برم که ۳۱ هفتم کامل پر شده یعنی یکشنبه میرم تو ۳۲ هفته
دکتر برام این زمان نوشت

من میخواستم ۲۸ برم دکتر گفت زوده بذار ۳۰ هفتت که پر شد برو

من بهش نرسیدم ولی دوستم ۲۸ هفته بود

من ۲۷ هفته و ۴ روز دادم ولی می‌خوام بگم ۳۲ هفته هم بنویسه برام

سوال های مرتبط

مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلارز🥺🧿💋 مامان دلارز🥺🧿💋 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری