۳ پاسخ

اهواز فرودگاهش اسيب خيلي شديد ديده فعلا راه نميفته

والا منم میخوام برم تهران منتها میترسمم پرواز باشم موشک بزنن به ما مثل اون هواپیما چند سال پیش

نه عزیزم از جنگ هنوز راهدنیفتاده

سوال های مرتبط