مامانا ! هامون هنوز هم گاهی پنبری بالا میاره طبیعیه؟

۴ پاسخ

بله طبیعیه دختر من تو هشت ماهگی خوب شد
پسر شمام به مرور خوب میشن

اشکال نداره

اشکال نداره گلم میگن نشانه اینه که داره چاق میشه منم بچم بالامیاره پنیری همش وعه داره چاق میشه

خیلی تکونش نده

سوال های مرتبط