۷ پاسخ

دختر من هم زدنی استامنیفون دادنی بالا میاره

بالا میاره ربطی به واکسن نداره. منم پسرم بعد واکسن 6 ماهگی تب شدید داشت تب 39.5 بردمش بیمارستان بستری شد دونه های قرمز زد تنش تا تبش قطع شد و تمام آزمایش ها مثل خون و ادرار و مدفوع همه سالم بود...... فردا حتما بچه رو ببر درمانگاه

بچه منم واکسن ۶ ماهگیو زدیم استامینوفن میدادم هر ۴ ساعت بد قطره بالا میورد آبشاری ، دیگ بش قطره ندادم درس شد
اگ بد قطره اینجوری میش ک نده

نه عزیزم باید ببری دکتر

ن ربطی به واکسن نداره

از عوارض ۶ ماهگیه بالا اوردن اما نهایت تا فردا

الع جانان....فک نکنم شاید خدای نکرده ویروس گرفته

سوال های مرتبط