دختر من هم زدنی استامنیفون دادنی بالا میاره
بالا میاره ربطی به واکسن نداره. منم پسرم بعد واکسن 6 ماهگی تب شدید داشت تب 39.5 بردمش بیمارستان بستری شد دونه های قرمز زد تنش تا تبش قطع شد و تمام آزمایش ها مثل خون و ادرار و مدفوع همه سالم بود...... فردا حتما بچه رو ببر درمانگاه
بچه منم واکسن ۶ ماهگیو زدیم استامینوفن میدادم هر ۴ ساعت بد قطره بالا میورد آبشاری ، دیگ بش قطره ندادم درس شد
اگ بد قطره اینجوری میش ک نده
نه عزیزم باید ببری دکتر
ن ربطی به واکسن نداره
از عوارض ۶ ماهگیه بالا اوردن اما نهایت تا فردا
الع جانان....فک نکنم شاید خدای نکرده ویروس گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.