خانوما زردی بچم ۷ ولی یکم‌زرد مشکلی نیست

۳ پاسخ

جای خنک..شیر زیاد

برای منم هفت بود
ترنجین وشیرخشت دادم‌درعرض یه هفته خوب شد

زود زود شیر بده بهش نزار زیاد بشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی