خیلی به ژنتیک بستگی داره و اینکه حتما باید ورزشم کنیم بعدش گن هم از روز ۱۵ به بعد حتمی ببندیم فک کنم خیلی جمع بشه
اون بزرگی شکم بخاطر پر و خالی شدنش هستش،ربطی به زایمان نداره من طبیعی هم دیدم ک شکم اویزون دارن
کسی میدونه چه مدل گنی باید بگیریم؟یا چه کرمی برای ترمیم جای بخیه بهتره؟
عزیزم بستگی به خودت داره من هم طبیعی بودم هم سز هردو رو ورزش کردم شکمم قشنگ جمع شد
به نوع زایمان ربطی نداره یکم ژنتیکه مامان من دوتا سزارین نه گن بسته نه شکمش رو چرب کرده نه ترک داره نه افتاده شده
یکم هم میتونی با گن و ورزش جمعش کنی
من سزارین بودم چندماه طول کشید تا تخت شد چون گن نبسته بودم ولی برخلاف بعضیا ک میگن شل میشه افتاده و ابنا اصلا نشد
طبیعی نمیدونم
اگه مراعات کنی و ورزش کنی جمع میشه نگران نباش نهایتش عمل میکنه ادم
ب ژن خودت بستگی دارع
خواهر من ک کلا حمع شد ن ترک ن افتادگی
هیچی ندارع
عزیزم شکم بستگی به خودت بعد زایمان داره
بخوای ول کنی از گن استفاده نکنی رژیم غذایی رو رعایت نکنی و باشگاه نری شکم به حالت قبل برنمیگرده
بله من ک هرچی سزارینی دیدم پوست شکمشون جمع نشده بود
اگ ورزش کنی و اینا نه
اخه میدونی چون جای بخیه ها هست واس همین گن نمیشه ببندی تا ۱۵ روز اینا
ولی طبیعی از همون اول میبندن
واس همین جمع شدن شکم سزارین یکم طول میکشه
اره فک کنم البته بستگی به بدنت داره من خودم قبل بارداری زیرشکم داشتم قطعا یکم بزرگتر میمونه باید ورزش کنی و گن ببندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.