بچه ها تو زایمان سزارین شکم میمونه ؟؟؟❌️❌️❌️

۱۱ پاسخ

گن ببند ایشالا که نمی‌مونه

مال من که نموند بعد زایمان تخت شد قشنگ

اره لامصب انگار باز حامله ای

از روز اولم گن بستم یادم نمیاد چند روز اما بالای ۱۰روز گن بستم

اگ از قبل شکم‌داشته باشی اره اگ‌‌نداشته باشی نه نمیمونه ربطی نداره

من که شکمم عالی رفته بود داخل البته من ورزش میکردمو فعالیتم زیاد بود،امیدوارم بعد این زایمانمم بتونم لاغر کنم🥲

تصویر

گن ببند از روز اول

اره من خواهرم تا اومد لاغر شه شکم دومش باردار شد بعدشم رژیم و ورزش کرد همه جاش لاغر شد ولی هنوز شکمه داره

من اکثرا دیدم مونده

پایین شکم میمونه ولی با رژیم و ورزش خیلی خیلی کوچیک میشه

صد درصد ی زیر شکم ملویی میمونه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری