۵ پاسخ

ن من شکمم اصلا بزرگ نموند. الان سومین بارداری. وسزارین هستم. حتی ترک ندارم. برس ب بزرگی شکم. بستگی بدنت داره و اینک چاق باشی یا لاغر

نه اینجوری بود همه همونجور میموندن

نه کی گفته!!!

بسته به ژنتیک بدنت داره که چقدر جمع شه چقدر بمونه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ادرین و اریا مامان ادرین و اریا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی