۴ پاسخ

دکتر گفت تاهروقت خودشون دلشون بخواد بیان
ولی اگ جاشون خوب باشه نیان ۳۶ و ۳۷ سزارین میشی

عزیزم به این چیزا فک نکن خدا باید بخواد که بمونه الهی دوقلوهات سروقت و صحیح و سالم بدنیا میان به حق فاطمه زهرا

از 28 هفته و آمپول ریه بزنی

من ۲۸ هفته هم دیدم که موندن
بعدش که دیگه بچه خیلی کامل تره

سوال های مرتبط

مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان ساره مامان ساره روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان مهدیار♥️♥️ مامان مهدیار♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری