۳ پاسخ

سلام منم هم هفته شما هستم
۳۷ هفته
کدوم بیمارستان قراره برین؟
طبیعی یا سزارین ؟
گفتم یزدی هستیم تبادل اطلاعات کنیم

طبیعی بی حسی نداره که باید هوشیار باشی جر بخوری 😂

اصلا اون طور ک همه میگن نیست. حتی تزریق آمپول های ک بیرون انجام میدیم بیشتره. اصلا درد نداره

سوال های مرتبط