۲ پاسخ

سلام،من موقعی که اقدام کرده بودم به بارداری همون ماهی که باردار شدم اوایل ماه که هنوز مشخص نبود باردارم یانه پام به حالت سیاتیکی دردمیگرفت،هوش مصنوعی میگفت میتونه به خاطرلانه گزینی جنین باشه،کشاله رانم هم دردمیکرد،علت درد سمت راست هم ،هم میتونه به خاطر ازاد شدن قوی تخمک ازهمون طرف باشه؛هم میتونه به خاطر تشکیل جسم زردی باشه که بارداریو حفظ میکنه،بعد ۸ روز بیبی چک بزنین انشالله که باردارین

تخمک گذاری

سوال های مرتبط