خانما چرا من زود زود مدفوع دارم یوبس هم نیستم؟هر چی میخورم زود میرم دسشوی

۶ پاسخ

متابولیسم بدنت بالاست چیزی نیست

وای بهتر یبوست دمار ادم در میاره اگ اسهال نیسی اشکال نداره دسشوییم ک من همش تو دسشوییم تو‌فکرم شبا بخابم اونجا اصن😂😂😂

منم همینحورم بعد هر غذا از دکترم پرسیدم کفت اصلا مشکلی نیس

خدا رو شکر کن 🥲

کردنش ی استرس داره ، نکردنش ی استرس دیگه 😂😂😂 ما خیلی گناه داریم بخاطر همچی باید استرس داشته باشیم 😅🥺

ببخشید اسهال که نیستی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی