۱۶ پاسخ

من جفتشو میخوام انجام بدم
هم تولد بگیرم براش هم اتلیه ببرمش
درسته شاید بزرگ شه یادش نیاد ولی هم عکساش میمونه هم برای دل خودم دوست دارم انجام بدم
سال اولیه که کنارمه دوست دارم هیچی براش کم نذارم🥲

من براش یه تولد خودمونی بدون تشریفات گرفتم 😅
یه میز چیدم که روش میوه آجیل شیرینی پفک و پفیلا ژله اینجور چیزا بود با کیک
شام هم جوجه دادیم

اتلیه که میبرم ولی هم دوس دارم تولد بگیرم هم اینکه میگم بجای اینکه هزینه شام و اینجور چیزا بدم همون پولو بدم براش یه النگویی پلاکی چیزی بگیرم هنوز موندم

من بردم آتلیه
ان شاالله تولد ۲ سالگیش

آتلیه میبرم و یه تولد سه نفره براش میگیرم و خانه بازی ببرم
میخوام به خودش خوش بگذره ب نظرم جشن های پر سرو صدا اذیتش میکنه تا سه چهار سالگی

تولد خودمونی وآتلیه هم بردمش

هنوز نتیجه قطعی نگرفتم ولی احتمالا هردو

هردوش عزیزم
تولد یه دورهمی در حد شام و کیک دوتاخانواده
والا بادکنک و چیزی نمیخام بگیرم

بردم اتلیه و ی جشن خیلی کوچولو با خونواده شوهرم

تولد سه نفره و اتلیه وس
ط بمب باران کرج بود نمیشد جز این. می
ترسدم کسو دعوت کنم

بردم آتلیه عزیزم چون از تولد هیچی متوجه نمیشه انشالله سال بعد تولد میگیرم

یه تولد ساده و خودمونی
به دور از شلوغی و تجملات
ولی اتلیه حتما میبرم و عکس تکی و خانوادگی میگیرم

آتلیه ببرم با تولد خودمونی

منم خیلی ب این موضوع فکر میکنم
ولی‌ هی میگم بچه یکساله ن چیزی یادش میمونه ن از تولدش چیزی میفهمع ن میتونه شمع فوت کنه و… همون هزینه تولد گرفتن و بریم اتلیه با کیکش و بادکنک و اینا یه کلیپ بگیریم و چندتا عکس تا یادگاری واسش بمونه

اتلیه ببرم و یه تولد خودمونی بگیرم همبن

من بردمش اتلیه شرایط جوری نبود که تولد بگیرم براش🥲

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی