سامسونگ بگیر هرچ گرفتی
من نوت 14پرو دارم عالی و راضیم
سامسونگ a16بگیر
من شیائومی نوت ۱۴گرفتم ۳۰و خورده ای نزدیک یماهه
من نوت 14 شیائومی دارم عالیه راضیم
من نوت ۱۴پرو دارم راضیم
سامسونگ آ ۱۷ نخری دوربینش افتضاحه من دارم
چی مد نظرته سامسونگ یا شیائومی
فکر میکنم ۲ت بذاری روش شیائومی نوت ۱۳ بتونی بگیری گوشی خوبیه
شیایومی نوت ۱۴/۱۳
آ۱۶.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.