۱۱ پاسخ

سامسونگ بگیر هرچ گرفتی

من نوت 14پرو دارم عالی و راضیم

سامسونگ a16بگیر

من شیائومی نوت ۱۴گرفتم ۳۰و خورده ای نزدیک یماهه

من نوت 14 شیائومی دارم عالیه راضیم

من نوت ۱۴پرو دارم راضیم

سامسونگ آ ۱۷ نخری دوربینش افتضاحه من دارم

چی مد نظرته سامسونگ یا شیائومی

فکر میکنم ۲ت بذاری روش شیائومی نوت ۱۳ بتونی بگیری گوشی خوبیه

شیایومی نوت ۱۴/۱۳

آ۱۶.

سوال های مرتبط

مامان ماه زیبا مامان ماه زیبا ۲ سالگی