خانما منم دیگه حرکتهای نی نی رو کامل حس میکنم🥹

۷ پاسخ

منم خیلی کم حس میکنم بعضی وقتا

من از ۱۴ هفته حس کردم

من هنوز حس نمیکنم!چرا؟؟!!!!🥺

عزیزم مبارکه گلم

ای خدا یعنی میشه منم ب سلامتی هرچی زوتر حس کنم

بچه اولته عزیزم؟😍جفتت چیه؟

ای خدا من هم روز اول که تکون خورد کلی هر ذوق شدیم با شوهرم 😅🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری