دكتر شربت بايو لاكت داد.بعد از شير دادن حتما ١٠دقيقه تا ١٥ دقيقه بچه رو عمودي نگه دار. موقع خواب زيرش كمي شيب داشته باشه
رفلاكس و كوليك چيزي نيستن كه با دارو خوب بشن
فقط يكم كنترل ميكنه تا دوره اش بگذره
براي رفلاكس دختر منم همينطوره
منم پسرم اینجوریه دکتر گفت بخاطر رفلاکسه
رفلاکس دارع
مامانم به من گفت هروقت تُف کنه ینی یه جاش میخاره یا اذیته
پسر منم بعضی وقتا اینجوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.