۵ پاسخ

پس تنها نیستم 🙁

اره منم انگار تریلی از روم رد شده
دیشبم تموم استخونام درد میکرد

اره منم خیلی درد دارم البته پا درد هم دارم

من هنوزم کمردرد دارم فقط نسبت به روزای اول قابل تحمل تره ولی اگر زیاد سرپا باشم شدید میشه

آره من سه روزه خیلی درد دارم 😩

سوال های مرتبط