چطوری درد دندون دراوردن رو کم کنیم؟!

۳ پاسخ

ژل تسکین دهنده ی باریج

من استامینوفن میدم

ی نوشمک بخر تمیز بشور بذار کامل یخ بزنه بده دستش بذار بکشه به لثه هاش،دندون گیر هم خوبه بذاری یخ بزنه ولی دخترم مینداختش، با نوشمک به نظرم راحتتره ،هرچی که سرد باشه التیام میده درد لثه هاشونو

سوال های مرتبط

مامان آریاوآرشیدا مامان آریاوآرشیدا ۲ سالگی
مامان ال آی🌙 مامان ال آی🌙 ۱ سالگی