حالت تهوع دارممم چیکار کنم😭 تا چند هفته با هامه

۱۲ پاسخ

قرص دمیترون بنداز کاملا تهوع و معده درد دست از سرت برمیداره

دو ماه هم تحمل کن من تازه تازه خوب شدم 😪

من ۳ روز بودم

🤦🏻‍♀️😂از منم هنوز باهامه

یار باوفای من(حالت تهوع) هنوز باهامه🥲😂

🙁خیلی بده من تا ۱۳هفته داشتم

گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات می‌فرستم
@Nanaeii17

خیلی سخته میدونم منم دارم متاسفانه برا هرکسی متغیره بعضیا تا اخر ۳ بعضیا تا اخر ۴ ماه.ب ۶ بخور هرروز. روزی ۱ استکانم میتونی زنجبیل رو اب سرد بخوری

قرص زنجبیل بخور

چوب شور بخور،یا نون خشک نمکدار،لیمو بریز رو غذات

سه ماه اول فقط

بستگی به بدنت داره شاید یه ماه شاید تا اخرش

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری