قرص دمیترون بنداز کاملا تهوع و معده درد دست از سرت برمیداره
دو ماه هم تحمل کن من تازه تازه خوب شدم 😪
من ۳ روز بودم
🤦🏻♀️😂از منم هنوز باهامه
یار باوفای من(حالت تهوع) هنوز باهامه🥲😂
🙁خیلی بده من تا ۱۳هفته داشتم
گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات میفرستم
@Nanaeii17
خیلی سخته میدونم منم دارم متاسفانه برا هرکسی متغیره بعضیا تا اخر ۳ بعضیا تا اخر ۴ ماه.ب ۶ بخور هرروز. روزی ۱ استکانم میتونی زنجبیل رو اب سرد بخوری
قرص زنجبیل بخور
چوب شور بخور،یا نون خشک نمکدار،لیمو بریز رو غذات
سه ماه اول فقط
بستگی به بدنت داره شاید یه ماه شاید تا اخرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.