از صب تا شب چند بار بالا میارین😭

۱۵ پاسخ

دارو مصرف نمیکنی؟ من خیلی حالم بد بود با تجویز دکترم چند مدل دارو خوردم و بعد هفته ۱۳ بهتر شدم خداروشکر

من نه حالت تهوع داشتم نه بالا اوردم 💃🏻💃🏻😂

زیادد🤕🦦😅عادی شدع برام دیگه از7هفته دارم بالا میارم

دوبار بعضی وقتا هم سه بار. البته الان یه چند روزیه خدا بخواد بالا نیاوردم

حساب کردنی نیس🥲🫠

هزار بار😢😰

ده بار🥲 شایدم بیشتر

بعضی روزا هیچی بعضی روزام ۳تا۴ بار

دقیقه ایم من هرچی ک فک کنی

شب که میشه جهنم برام خدا زوتر بگذرون خیلی سخته

من اولا تا ۱۰ بارم بوده🤕

از هفته۸ازمن بدتر شد شاید روزی۳بار اما بستری شدم بعداون بهترم

دوبار

۵..۶ بار

هیچی من ک اصلا حالت تهوع نداشتم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری