دارو مصرف نمیکنی؟ من خیلی حالم بد بود با تجویز دکترم چند مدل دارو خوردم و بعد هفته ۱۳ بهتر شدم خداروشکر
من نه حالت تهوع داشتم نه بالا اوردم 💃🏻💃🏻😂
زیادد🤕🦦😅عادی شدع برام دیگه از7هفته دارم بالا میارم
دوبار بعضی وقتا هم سه بار. البته الان یه چند روزیه خدا بخواد بالا نیاوردم
حساب کردنی نیس🥲🫠
هزار بار😢😰
ده بار🥲 شایدم بیشتر
بعضی روزا هیچی بعضی روزام ۳تا۴ بار
دقیقه ایم من هرچی ک فک کنی
شب که میشه جهنم برام خدا زوتر بگذرون خیلی سخته
من اولا تا ۱۰ بارم بوده🤕
از هفته۸ازمن بدتر شد شاید روزی۳بار اما بستری شدم بعداون بهترم
دوبار
۵..۶ بار
هیچی من ک اصلا حالت تهوع نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.