۱۵ پاسخ

دخترمنم ویتامین اد این مارک رو اصلا دوست نداره نمیخوره

تیاک چند روزه اول اینجوری کرد الان راحت میخوره

من ویواکیدز میدم دخترم عاشقشه

عزیزم ارنیک سینه خیز میره؟

آویفر بگیر هم مولتی ویتامین هم آهن داره خوشمزه هست دختر من میخوره

آرنیک غلت میزنه گلم؟

دختر منم اینجوری میخوره همشو میده بیرون

ویواکیدز رو پسرم خوب میخوره

چسب گوش بگیر برای پسرت عزیزم بزاگوشاش تا نشه بدفرم شه گلم

خیلی ترشه منم بزور میدم

ویوا کیدز طعم بهتری داده
من جفتش رو استفاده کردم

آره پسر منم به زور میخوره

بعضی بچها کلا بد دارو ان خوشمزه و ید مزه هم فرقی نداره مچاله میکنن قیافه شونو من با دلوان همین داستانو دارم ویتامیناشو بدخوری میکنه درصورتی ک با دیاکو اصلا سر دارو دادن مشکل نداشتم

دکتر مولتی ویتامین گفته بدید؟

دختر من ویواکیدز میخوره اونم زیاد دوسش نداره بخاطر بوشه بنظرم همشون همون بو رو میدن

سوال های مرتبط