دلم میخواد برم سونو بگه ما کور بودیم دومیو ندیدیم تودوقلو بارداری🥲

۱۷ پاسخ

🤣🤣🤣🤣ببخشید خیلی خندیدم

ولی من هر بار حامله میشم تا مطمعن میشم که یدونه هست استرس دارم از چندقلو میترسم ووووای سخته

منم همینطور بگن یه دختر یه پسر 🥲

منم خیلی دلم میخواد

🫣🫣🫣

به همینی که خدا بهت داده قانع باش و دعا همین یکی رو سلامت بغل بگیری

کوربودیم روخوب اومدی😂😂😂😂😂😂😂

وای چقد خندیدم خدا خفت نکنه انشاءالله بری بگه ما غلط کردیم سه قلو داری😂😂😂

من شوهرم میگه یکی دیگم هست دکتر ندیده🤣

فک کنم فقط منم که از دوقلو وحشت دارم

😂😂😂😂❤️❤️

😂وای 😂

😂😂😂😂😂منم یه همچین فکری میکنم همش

منم خیلی دوس دارم برم
میگن اشتباه شده اون یکیم قلب داره و زنده اس
چون من سونو اولم دوتا ساک بارداری بودن
برای تشکيل قلب رفتم گفتن که یه دونه اش پوچ سده تشکيل نشده🥺
ولی خداروشکر که همین یه دونه سالمه برام 🤲

😂😂😂😂😂

وای خیلی سخته ک

😂😂😂لعنتی
انشاالله صحیح و سالم بغل کنی نینیتو❤️

سوال های مرتبط

مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری