۱۲ پاسخ

پسرمن اصلا پی پی نمیکرد خودم کمکش میکردم تابتونه پی پی کنه ۲بسته ازاین شیاف خریدم ۱۰روز استفاده کردم کلا خوب شد هیچ ضرری هم نداره ولی بچه راحت دستشویی میکنه عذاب نمیکشه

چرا بهش چایی نمیدی؟ قدیمی ها همیشه یک چایی خیلی کمرنگ میدادن ب بچه با یک حبه قند .همون چایی شیرین بچرو اسهال میکرد .منم اوایل ک دخترم اذیت بود ۲۰ سی سی چایی یا فلوس میدادم
دخترم از یبوست جیغ میزد قرمز میشد

من مگنی میلک دادم

گلاب هم خییییلی خوبه .اول صبح با آب ولرم بده .دختر منم اینجوری بود خیییلی اذیتوشدیم.تازگیا خداروشکر دیگه خوب شده ...شیاف گلیسیرین زیاد گذاشتم دکترش گفت عیب نداره اصلا

فقط بی بی کر هرهشت ساعت یه سی سی جوابه

شیر پاستوریزه که یبوستش بی نهایت زیاده

خود شیر پاستوریزه برای دختر من بد بود و یبوست میشد البته حساسیت داره به پروتئین گاوی

فقط شیاف گلیسرین کودکان یکی صبح بزارین یکی شب توهربسته ۱۰تادونه داره ۲تابسته بخرین ۱۰روز استفاده کنید نتیجشوببینید

داروش فقط کره محلی هست اگه حساسیت به پروتئین گاوی نداره یکم کره بده بخوره اگه اینجوری نمیخوره ابش کن با سرنگ یا قطره چکان بده بخوره چندبار در هفته بده بخوره خوب میشه

عزیزم شیر پاستوریزه خودش باعث یبوست میشه ،کیوی و گوجه فرنگی خیلی خوبه برای یبوست ،شیرپاستو ریزه که میدی با توت فرنگی بهش بده که یبوست نگیره در کل کیوی‌و گوجه عالی هست برای یبوست

خود شیر پاستوریزه هم یبوست میاره

والا برای دختر منم هیچی تاثیر نداره الانم یبوست شدید داره

سوال های مرتبط

مامان خاتون مامان خاتون ۲ سالگی