برای من جاش خیلی بد بود
پایین ترین قسمت بود،ورودی دهانه رحم
براهمین خونریزی و لکه بینی هم داشتم
هر روزم استرس بود
اره برای منم پشت ساک بود و 2 هفته استراحت نوشت دکتر
برا من پشت ساک .از دیروز ک فهمیدم دیگه کلا شلکس کردم همش استراحت میکنم ک خودش یا جذب بشه یا بیفته
برا من هماتوم دور تا دور ساک جنین بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.