خانما هماتوم همه پشت ساک جنین هست یا نه

۴ پاسخ

برای من جاش خیلی بد بود
پایین ترین قسمت بود،ورودی دهانه رحم
براهمین خونریزی و لکه بینی هم داشتم
هر روزم استرس بود

اره برای منم پشت ساک بود و 2 هفته استراحت نوشت دکتر

برا من پشت ساک .از دیروز ک فهمیدم دیگه کلا شلکس کردم همش استراحت میکنم ک خودش یا جذب بشه یا بیفته

برا من هماتوم دور تا دور ساک جنین بود

سوال های مرتبط