۶ پاسخ

من ۱۲اردیبهشت بودم که ۲۱به دنیا اومد

۱۰ اسفند (۳۸ هفته و ۴ روز)

به من گفته بودن ۱۷ اردیبهشت دیروز بدنیا اومدش

من ۲۸اردیبهشت بود بعد دکترم گفت ۲۰ام ولی ۹اردیبهشت بدنیا اومد دردم شروع شده بود

من نوزدهم زده بودن البت سنو‌اونومالی. آنتی نزد برام بیست و یکم زایمان کردم اونم بدون درد. بستریم کردن با آمپول فشار

برا من زده بود ۱۲ اسفند
بعد خودش تغییر داد ۸ اسفند(چون بند ناف داشت)
ولی ۴ ام دردم‌گرفت و ۶ ام سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان ادیب مامان ادیب ۵ ماهگی
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد و محیا مامان محمد و محیا ۴ ماهگی