من ۱۲اردیبهشت بودم که ۲۱به دنیا اومد
۱۰ اسفند (۳۸ هفته و ۴ روز)
به من گفته بودن ۱۷ اردیبهشت دیروز بدنیا اومدش
من ۲۸اردیبهشت بود بعد دکترم گفت ۲۰ام ولی ۹اردیبهشت بدنیا اومد دردم شروع شده بود
من نوزدهم زده بودن البت سنواونومالی. آنتی نزد برام بیست و یکم زایمان کردم اونم بدون درد. بستریم کردن با آمپول فشار
برا من زده بود ۱۲ اسفند
بعد خودش تغییر داد ۸ اسفند(چون بند ناف داشت)
ولی ۴ ام دردمگرفت و ۶ ام سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.