۴ پاسخ

معاینه لگن هفته ۳۷

من طبق نوبتی ک بهم داد ۳۶ هفته باید برم برا معاینه

منم معلوم نیست کدوم زایمان.اما دکتر گفت هفته دیگه که 38 هفته ایی بیا برا معاینه.

سلام معلوم نیست طبیعی هستم یا سزارین گفت ۳۶هفته بیا معاینه لگن واینکه یه سنو آخر همون هفته مینویسه

سوال های مرتبط

مامان آسو🌞 مامان آسو🌞 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد