از دو ماهگی دکتر گفت بده بخاطر شیر خشک که میخوره
بعد واکسن چهارماهگی یکم میدم چون هوا گرم میشه و پسرم بشدت گرمایی و خیلی عرق میکنه
من از دوماهگی دادم دکتربهم گف بده
الان یکی دو هفتست میدم در حد یکی دو سیسی
من از اوایل س ماهگی ابجوش نبات میدم
از همون اول چون هم شید خودم میخوره هم شیر خشک دکتر گف روزی ۳۰ سی سی میخوام آب خوشانده خنک بدی
شش ماه ببعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.