سلام مامانا ني ني از چند ماهگي پاهاشو ميگيره

۵ پاسخ

نینی من تو سه ماهگی گرفت

دختر من از آخرای چهار ماه گرفت

دختر من دو سه هفته بود كه پاشو مياورد بالا و ميگرفت اما ديروز ديدم داره ميخوره انگشت شستشو🥹

زوده عزیزم من سرپا نگه میدارم بغلم یذره فشار میده پاهاشو زود جمع میکنه دکتر گفت زوده

نی نی من تازه یاد گرفته

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو ۱ سالگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی