۱۴ پاسخ

لوبریکانت استفاده کن روون میشی۰🤣

ژل لولریکانت عزیزم استفاده کن دیگه اذیت نمیشی

هیچی با تنگیش حال کن😂😂

زیاد بده😅🙈🔞

حتما دیر به دیر رابطه دارین!

شل کن لذت ببر 🤣

همه تنگا جمعن اینجا من چن وقته حسش نمیکنم فک کنم خیلی گشاد شدم بمن راه حل بدین

من سالهاس لوبریکانت میزنم خیلی اذیتم

باردار شو طبیعی بزا بچتوو😅

راهش فقط ژل لوبریکانت بر پایه آب

منم خیلی تنگه درد داره

منم با اینکه طبیعی زایمانم کردم بازم خیلی تنگم......
شما زایمانتون چی بود

زایمانت سزارین بودی

والا هیچ‌کار من همیشه انگار بار اولمه

سوال های مرتبط