۱۲ پاسخ

عزیزم درخاست میدی

دخترخاله منم کیکهای فوق العاده زیبایی درست میکنه 😍

خدایی تو هم کیک سختی دادی که اونو درنیاره دعوا راه بندازی😂😂
بنر چند در اومد؟؟؟

چه قشنگه
مبارک باشه

ببین کیکوووو عالی در آورده ها
مبارکش باشه
من فردای تولد پسرم با خانومی که بهشون کیک سفارش دادم دعوا کردم😂🤦🏼‍♀️

خیلی نااازه

چه کیک خوشگلییی😍
تولدش مبارک باشه عزیزم😘

واسه من این بود😍

تصویر

اینم تمش ،صفر تا صد کار خودم 😀💛🧡

تصویر

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

چ نازه😍

تولدش مبارک چه کیک نازی 🤩
چقدر شد قیمتش

سوال های مرتبط