۲۸ پاسخ

ولی کیکی که من سفارش دادمو عین خودش درست کرد خانومه 🥲😂

تصویر

اینم کیک ما ولی طعمش عاالی بود در از مغز خونگی بود (خودم گفتم فقط پاپیون و برداره و یکمم بابونه هاشو و کم کنه

تصویر

منم برا جشن دندونی دخترم اینجوری شد 😂

کیک ما از همه بدتر بود

تصویر

پایینی عکسی که دادم و اینم چیزی که تحویل گرفتم دندونای ریزم خودم حذف کردم و اسمش گفتم بنوییسه

تصویر

مال من خداروشکر عین عکسی که دادم شد

تصویر

باز مال تو خوبه مال منو که اصلا یچی درست کرد هیچ شباهت نداشت😂😂دیگ زدم ب بیخیالی عوضش موادش تازه و زیادزده بود ک فک کنم خرابکاریش جمع کنه

چیزی ک سفارش میدی چیزی ک تحویل میگیری🥴

همینو باید میزدی تو سرش چیزی نگفتی بهش؟؟

چه سمی🤣🤣🤣🤣

وای منم کیکمو سفارش دادم برا ۲۸ام امیدوارم مث خودش دربیاره 🫠

من بودم قبول نمیکردم یا از پولی که میدم کم میکردم این دیگه چه سمیه

وای 😂

منکه کیک ساده گرفتم تاپراشو خودم درست کردم

تصویر

اوووف اصن خااااار شباااهت
فقط:طرف یکم مشکل رنگ شناسی داشته شایدم کوررنگی داشته
خرگوششم ک مووووو نمیزنههاه😐

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

😂😂😂😂محشره

وای 😂مال منو بد در نیاورد

تصویر

وای چقدر تفاوت🤣

🤣🤣🤣🤣🤣اصلا مو نمیزنه من فکر کردم یه کیکه

🤣🤣🤣

پشماااام چه شباهتی

وای چه حس بدی😐
هیچ شباهت نداره

🤣

واااای😂

وای🤣🤣🤣

با احترام اصلا شبیه همدیگه نیستن😫😂

خیلیم عالی🤣

سوال های مرتبط