بخاطر بارداریه دیگه دلیل خاصی نداره همه خانما همینحورن
بارداری 😅
منم همنجوری هستم دعا میکنم تا اخر نباشم اینجوری که میمیرم
بی پولی
گرونی😏
واسه زندگی های کسل کنندمونه نگرانی ها و دلیل اصلی همون بارداریه ،ویتامین د۳ و کلسیم بخور
منم همینجوری ام چون بدنامون کلا خسته اس تو این ۹ماه ببین بچه چقدر خسته شده وجاش تنک هست بیچاره و اینکه من همراه خستگی در از درد هستن پر
منم همینم همش خوابم میاد ولی خوابم نمیبره کلا خوابم بهم ریخته
منم بیحالم ۲روزه اصلا حال ندارم حتا پاشم امشبم شام نیست نمیدونم چکارکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.