۴ پاسخ

منم از وقتی رفتم ماه هفتم خیلی کسل و کلافم همش خستمه

اره من از وقتی وارد ماه 8 شدم خیلی زود خسته میشم و بی حوصله

من کلا همین بودم🤣

منم امرور همش دراز کش بودم

سوال های مرتبط

مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری