من جدیدا خیلی گریه میکنم خیلی دل نازک شدم🥲🥲🥲
من خیلی خسته و بی حوصلم ناراحتم ولی توخودم میریزم اصلاحوصله بحث و دعواندارم دلم میخواد ی گوشه بشینمگربه کنم بعضی وقتا کم میارم ازهمه نظر
من خیلی صبور شدم اصلا عصبی نمیشم فقط زود زود میرم تو خودم دلم میگیره همسرم میگه میترسم افسردگی بگی بگیری
منکه همش باهمسرم بحث میکنم دیونه سدم سرهرچیز الکی اعصاب ندارم.تقصیر منم هست
اصلا معلوم نیست چجوریه ، منم یه روز حالم خوبه یه روز بد و این چرخه هی ادامه داره ، یه روزی عشق میکنم از بارداریم یه روزی متنفر میشم از این وضعیت اضافه وزن و سنگینی و محدود شدن ، فقط میدونم طبیعیه بالاخره ادمیم سنگ که نیستیم ، تموم میشه بالاخره نی نی مونو به سلامتی بغل میگیریم انشالا 🙂
من ک فقد پاچه میگرفتم تو بارداری کافی بود یکی یچی بگه 🤣😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.